Om Mammashop.se

 Företagsadress:

House of Mammashop ApS
Sivlandvänget 3
5260 Odense S - Danmark

Kontaktuppgifter:

Tlf: 36 93 90 22
E-mail: info@mammashop.dk

 Öppettider:

Måndag - fredag
10:00 - 15:00

OBS: Vi är en webshop och det är inte möjligt att handla på adressen. Du har dock möjlighet att beställa online och hämta din order.

Vem är vi?

Hos Mammashop.dk är vi ett dedikerat team som arbetar för våra 3 kärnvärden: Hållbarhet, säkerhet och medmänsklighet. Se några av våra medarbetare nedan - det är kanske en av dem som du kommer i kontakt med när du handlar med Mammashop.

Mads, ägare

Mads är delägare och direktör i Mammashop. Mads har, trots sin unga ålder, mer än 10 års erfarenhet inom e-handel och försäljning av träleksaker.

Har du frågor om trälek, leksaksmat eller vill du nörda e-handel och hur man driver en webshop, får nöjda kunder och har koll på logistik, är det Mads du ska prata med. 

 

 

Tina, kundservice

Tina är världsmästare i kundservice och dessutom själv mamma till 2 flickor. Har du ett problem med en order som inte har kommit eller är produkten inte som den ska vara, kommer du att möta Tina i telefonen, chatten eller via mail. Hon är redo att hjälpa dig med din order och kan vägleda dig bland våra många tusentals varor - så fråga gärna Tina. 

 

 

 

Historien om Mammashop

Mammashop startades tillbaka 2007 av en svensk mamma, som hade högt på dagordningen att skämma bort danska och svenska mammor med produkter till mor och barn av absolut högsta kvalitet. Sedan dess har shoppen bytt ägare och senast har Rene och Mads tagit över webshoppen. Rene blev ägare av shoppen tillbaka 2016 och Mads kom med i Mammashop 2018, efter att ha drivit en annan liknande webshop, bara med försäljning av träleksaker sedan 2012. 

Vi ♥ dansk e-handel

Mammashop.dk är en dansk webshop, vi har kontor i Danmark och opererar under danska förhållanden vad gäller moms och skatt. Vi älskar och lever för dansk e-handel och är experter på det. Vi är också stolta medlemmar av Dansk Erhverv.

Säker handel sedan 2007

Mammashop.dk har funnits sedan 2007. Några av våra anställda har varit i barn- och babybranschen i mer än 20 år. Vi vet därför vad vi pratar om när vi pratar om e-handel och om barn och baby. Du kan därför tryggt lägga din tillit till oss. Kontakta gärna vår kundtjänst om du har några frågor. Den mest kompetenta personalen är redo att hjälpa dig.

Mammacare

Vi tror på att vi tillsammans kan skapa en bättre värld. Därför sponsrar vi årligen många olika evenemang. Eftersom vi är ett företag som arbetar med barn anser vi också att det är vårt medansvar att ta hand om barn världen över. Detta gör vi bland annat genom vår Mammacare. Det kan du läsa mycket mer om här.

★ Vi samlar på glada kunder

Sedan starten 2007 har vi samlat på glada och nöjda kunder. Detta ses bland annat på vår trustpilot, där vi just har uppnått en poäng på 5/5 stjärnor. Vi är stolta över det.

Miljövänlig packning

En webshop som oss använder väldigt många kartonger årligen. Vi får en del kartonger från våra leverantörer och vi använder en del när vi skickar beställningar till våra kunder. Vi arbetar aktivt för att minska vår pappersförbrukning. Bland annat återanvänder vi så många av de kartonger vi får från leverantörerna för att skicka varor till våra kunder. Så om du får ett paket som kanske ser lite trött ut, är det för att kartongen har använts flera gånger - för din, vår och miljöns skull.

Pricerunner köpsgaranti

Få ditt köp säkrat upp till 50.000 kronor om ett problem skulle uppstå i samband med ditt köp. Som medlem på PriceRunner får du alltid Köpsgaranti hos oss. Denna tjänst kostar inget och gäller för alla registrerade användare på PriceRunner.

För dig som inte är medlem på PriceRunner och har besökt oss via deras tjänst, kan du fortfarande få ditt köp säkrat genom Köpsgarantin. Det enda du behöver göra är att inom en timme registrera dig på deras hemsida. Det kostar ingenting och tar bara ett ögonblick.

För att Köpsgarantin ska gälla är det nödvändigt att beställningen är adresserad till dig som privatperson. Du har rätt till ersättning om något går fel i samband med ditt köp, såsom att varan är defekt, en vara saknas vid leverans, varan är felaktig eller felaktig eller leveransen uteblir.

Om något går fel i samband med ditt köp, täcker Köpsgarantin dig för såväl anskaffningskostnader som fraktkostnader. Du får också ersättning för den direkta ekonomiska skada du eventuellt har lidit på grund av felet. Köpsgarantin täcker inte eventuellt värdefall, uteblivna inkomster eller andra direkta eller indirekta kostnader.

På PriceRunner hittar du en lista med kategorier som är undantagna från garantin, samt de gällande villkoren.