Returportal

För att returnera en vara till oss, ska du följa nedanstående guide. Har du en reklamation och vill klaga över en trasig vara, felaktig leverans eller liknande ska du kontakta oss innan du skickar varan tillbaka. Vi behöver nämligen inte alltid ha defekta varor tillbaka, varför vi ber dig kontakta oss om du upplever fel eller brister.

Du ska skicka din order tillbaka till oss utan onödig försening och senast 14 dagar efter att du har meddelat oss att du önskar ångra ditt köp.

Byte/retur

Önskar du att byta till en annan vara, måste du lägga en ny order på shoppen för den andra storleken/varan du önskar köpa. Du kan med fördel returnera din gamla order samtidigt som du hämtar din nya order i paketbutiken. En GLS returfraktsedel kostar 48 kr som dras av från din återbetalning.

Hos Mammashop.se har du alltid 999 dagars full returrätt. Läs mer om villkoren för den utökade returrätten här.

VID TRASIGA VAROR - SKICKAS BILDER TILL INFO@MAMMASHOP.SE OCH SKICKAS INTE TILLBAKA TILL OSS INNAN EN NÄRMARE ÖVERENSKOMMELSE

 


Reklamation

Är varan trasig ska du skicka oss ett e-mail. Vi kan tyvärr inte vara behjälpliga med reklamationer över telefon, då det kräver bilder av felet för att kunna hjälpa dig.
Skicka därför ett e-mail med bifogade bilder till vår e-mail: info@mammashop.se

Har du fått en present?

Det är tyvärr inte möjligt för oss att återbetala pengar till ett annat kort än det som användes på shoppen vid köpet.