Returportal

För att returnera en vara till oss, måste du följa nedanstående guide. Har du en reklamation och vill klaga över en skadad vara, felaktig leverans eller liknande ska du kontakta oss innan du skickar varan i retur. Vi behöver nämligen inte alltid få defekta varor i retur, varför vi ber dig att kontakta oss om du upplever fel eller brister.

Du ska skicka din beställning i retur till oss utan onödig fördröjning och senast 14 dagar efter att du har meddelat oss att du önskar att ångra ditt köp.

Byta/retur

Önskar du att byta till en annan vara, måste du lägga en ny beställning i shoppen på den andra storleken/varan du önskar att köpa. Du kan med fördel returnera din gamla beställning samtidigt som du hämtar din nya beställning i paketbutiken. En GLS returlabel kostar 48 kr. och dras av från din återbetalning.

Hos Mammashop.se har du alltid 999 dagars full returrätt. Läs mer om villkoren för den utvidgade returrätten här.

VID SKADDA VAROR - SKICKA BILDER TILL kundservice@mammashop.se OCH SKICKA INTE RETUR TILL OSS FÖRRÄN EN NÄRMRE ÖVERENSKOMMELSE

 


Reklamation

Är varan trasig måste du skicka oss ett e-postmeddelande. Vi kan tyvärr inte hjälpa till med reklamationer över telefon, eftersom det kräver bilder av felet för att kunna hjälpa dig.
Skicka därför ett e-postmeddelande med bifogade bilder till vår e-post: kundservice@mammashop.se

Har du fått en present?

Det är tyvärr inte möjligt för oss att återbetala pengar till et annat kort än det som användes i shoppen vid köpet.